למה ביידן לא מתקשר? בכיר במשרד החוץ בריאיון

    אסתי פלד No Comments on למה ביידן לא מתקשר? בכיר במשרד החוץ בריאיון

    יקי דיין מי שהיה קונסול ישראל בלוס אנג'לס שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על יחסי ישראל ארה"ב הצפויים לאחר שתקום ממשלת ימין | האם ביידן יתקשר לנתניהו, ומה יהיו יחסי הממשל כלפי ישראל? וגם: איך בחירות האמצע בארה"ב קשורות לבן גביר? | האזינו

    צילום: הבית הלבן
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קונסול ישראל לשעבר בלוס אנג'לס יקי דיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" "הטלפון מהבית הלבן יגיע, גם לנתניהו לקח זמן לחייג לביידן. לא פתחו שמפניות בבית הלבן ששמעו את תוצאות הבחירות. ביידן הוא לא אובמה, הוא ידיד ישראל, הוא יעבוד עם נתניהו בשיתוף פעולה".

    "הממשל האמריקאי יבחן את הממשלה בישראל לפי מעשיה ולא לפי אנשיה. אם בן גביר יבקר כל שני וחמישי בהר הבית האמריקאים יבקרו, גם אם תהיה בנייה מאסיבית ביו"ש, לא צפוי לנו ירח דבש עם הממשל" אמר דיין.

    "מצבו של ביידן לא טוב כרגע" הסביר דיין, והוסיף: "עוד יומיים יהיו בחירות האמצע. בבית הנבחרים הם בוודאות יפסידו לרפובליקנים, גם בקונגרס יש להם סיכוי לנצח. אם הם ינצחו בשניהם ביידן לא יוכל להעביר חוקים. מה שעושים נשיאים במצב כזה זה התעסקות במדיניות חוץ, מה שאומר שהם יותר ישימו לב לבן גביר".

    "המרכז הפוליטי בארה"ב נעלם, השמאל הופך להיות יותר שמאל והימין יותר ימין, הנושאים שעליהם היו הסכמות מצטמצמים. גם שם כלי התקשורת מחולקים לימין ושמאל".

    האזינו:



    0 תגובות